2.Pielikums
Apstiprināts ar Tukuma novada pašvaldības izpilddirektora 2024. gada 10. jūlija rīkojumu Nr. TND/1-12.1/24/178 “Par Sabiedrības ar ierobežotu atbildību “Komunālserviss TILDe” valdes locekļa amata pretendentu izvērtēšanas komisijas izveidošanu” izveidotās nominācijas komisijas 2024. gada 17. jūlija sēdes protokolu Nr.1
Tukuma novada pašvaldība izsludina atklātu konkursu uz
Sabiedrības ar ierobežotu atbildību “Komunālserviss TILDe”
valdes locekļa amatu
Valdes locekļa kandidāta galvenie amata pienākumi:
- ievērot un pildīt amata pienākumus, darboties kā krietnam un rūpīgam saimniekam, savlaicīgi un precīzi pildīt, kā arī organizēt un nodrošināt savu pienākumu izpildi;
- plānot, vadīt un koordinēt Sabiedrības darbību kopumā, nodrošināt Sabiedrības darbības atbilstību normatīvo aktu prasībām;
- noteikt Sabiedrības ekonomiskos un tehniskās attīstības rādītājus;
- gatavot nepieciešamo dokumentāciju, vadīt Sabiedrības ikdienas darījumus, operatīvos darba procesus (piemēram, darījumu slēgšana ar piegādātājiem, klientiem, citām iestādēm, biedrībām un nodibinājumiem, organizācijām);
- pārstāvēt Sabiedrību darījumos ar citiem komersantiem, tai skaitā valsts vai pašvaldības pārvaldes iestādēm vai citām valsts varas institūcijām;
- kontrolēt Sabiedrības izdevumus, nodrošināt materiāltehnisko un citu resursu apgādes plānošanu un to racionālu izmantošanu;
- izvēlēties un apmācīt Sabiedrības personālu un kontrolēt tā pienākumu izpildi;
- analizēt un novērtēt Sabiedrības darbību, tās rezultātus un ziņot par tiem kapitāla daļu turētāja pārstāvim;
- organizēt operatīvo, grāmatvedības, statistisko uzskaiti un pārskatus par vadītās Sabiedrības darbību;
- ievērot dalībnieku sapulcēs, kā arī Sabiedrības statūtos noteiktos ierobežojumus;
- rūpēties par Sabiedrības prestižu, neveikt darbības, kas tieši vai netieši var kaitēt Sabiedrības vai kapitāla daļu turētāja (pašvaldības) interesēm;
- ievērot citas normatīvajos aktos noteiktās prasības, aizliegumus un ierobežojumus.
Valdes locekļa kandidātam izvirzītās obligātās minimālās prasības:
- valsts valodas prasme normatīvajos aktos valsts valodas lietošanas jomā noteiktajā apjomā (C1 vai augstākā līmenī);
- angļu valodas prasme vismaz B2 līmenī atbilstoši Europass valodu pases pašnovērtējuma tabulai http://www.europass.lv/valodu-pase;
- augstākā izglītība uzņēmējdarbības vadībā/ finanšu vadībā/jurisprudencē/ekonomikā/inženierzinātnē;
- vismaz 2 (divu) gadu darba pieredze, kas nodrošina vadības kompetences un zināšanas, kuras nepieciešamas, lai profesionāli pildītu valdes locekļa uzdevumus, kas atbilst šādam kritērijam: pieredze pēdējo 5 (piecu) gadu laikā valdes locekļa (vēlams publiskas personas kapitālsabiedrībā) vai valdes loceklim līdzvērtīgā vadošā amatā vai šim amatam tieši padota vadības līmeņa darbinieka amatā;
- nevainojama reputācija, kas nozīmē, ka nav iemesla pamatotām šaubām par personas nevainojamu reputāciju un nav pierādījumu, kas liecinātu par pretējo;
- kandidāts piekrīt valsts amatpersonas statusam un noteiktajiem ierobežojumiem atbilstoši likuma “Par interešu konflikta novēršanu valsts amatpersonu darbībā” prasībām;
- atbilstība Publiskas personas kapitāla daļu un kapitālsabiedrību pārvaldības likuma 37. panta ceturtās daļas prasībām.
Valdes locekļa amata kandidātam izvirzītās papildu prasības un nepieciešamās vadības kompetences:
- prasme patstāvīgi pieņemt lēmumus un uzņemties atbildību;
- zināšanas un izpratne par finanšu vadības, administratīvajiem un juridiskajiem jautājumiem, uzņēmuma vadību;
- pieredze nekustamā īpašuma apsaimniekošanā;
- zināšanas un pieredze par iepirkumu procesiem;
- izpratne par Sabiedrības darbības stratēģijas realizēšanu;
- prasme prezentēt un argumentēti pamatot savu viedokli;
- orientācija uz rezultātu sasniegšanu un izpratne par Sabiedrības ilgtermiņa darbības procesu plānošanu un vadību, korporatīvās pārvaldības un publiskas personas kapitālsabiedrību pārvaldības jautājumiem;
- orientācija uz attīstību un spēja noteikt skaidrus vidēja termiņa un ilgtermiņa Sabiedrības darbības mērķus;
- pieredze personāla vadībā;
- pieredze projektu vadībā, īpaši ES līdzfinansētajos projektos.
Kapitāla daļu turētāja pārstāvja noteiktās kompetences, kādas nepieciešamas valdes locekļa pienākumu pildīšanai:
- orientācija uz attīstību;
- stratēģiskais redzējums;
- lēmumu pieņemšana un atbildība;
- pārmaiņu vadīšana.
Valdes locekļa atlīdzība:
Valdes locekļa mēneša atlīdzību noteic atbilstoši Ministru kabineta 2020. gada 4. februāra noteikumiem Nr. 63 “Noteikumi par publiskas personas kapitālsabiedrību un publiski privāto kapitālsabiedrību valdes un padomes locekļu skaitu, kā arī valdes un padomes locekļu mēneša atlīdzības maksimālo apmēru”.
Informācijai:
- valdes locekļa mēneša atlīdzība (bruto): 2 600,00 EUR;
- pienākumu izpildes nodrošināšanai var tikt izmantots Sabiedrības transportlīdzeklis, datortehnika un sakaru līdzekļi.
Valdes locekļa amata kandidātam lūdzam iesniegt šādus dokumentus:
- dzīves gaitas un darba pieredzes apraksts (Curriculum Vitae), kurā iekļauts arī pašvērtējums par valodu zināšanām un norādīta kontaktinformācija;
- motivēta pieteikuma vēstule (iekļaujot informāciju, kas apliecina dzīves gaitas aprakstā norādītās pieredzes un prasmju esību);
- augstāko izglītību apliecinošu dokumentu kopijas (ja augstākā izglītība iegūta ārvalstīs, pievieno dokumentu par tās akadēmisko atzīšanu Latvijā);
- valdes locekļa amata kandidāta apliecinājums, ka nepastāv Publiskas personas kapitāla daļu un kapitālsabiedrību pārvaldības likuma 37. panta ceturtajā daļā un likuma “Par interešu konflikta novēršanu valsts amatpersonu darbībā” 7. panta piektajā daļā minētie šķēršļi valdes locekļa amata ieņemšanai (Pielikumā);
- sagatavots redzējums par Sabiedrības attīstības perspektīvām, sniedzot ieskatu svarīgākajās prioritātēs un priekšlikumus to īstenošanai;
- citi dokumenti, kas apliecina kandidātam izvirzīto prasību izpildi, piemēram, svešvalodas prasmju apliecinoša dokumenta kopija.
Pieteikumu konkursam var iesniegt līdz 2024. gada 16. augustam (ieskaitot):
- pa pastu – norādot adresātu – Tukuma novada pašvaldība, Talsu iela 4, Tukums, LV-3101, uz aploksnes jābūt norādei “Par kandidātu atlasi uz Sabiedrības ar ierobežotu atbildību “Komunālserviss TILDe” valdes locekļa amatu”, kā arī konkursa dalībnieka vārdam, uzvārdam, adresei un tālruņa numuram;
- ar drošu elektronisko parakstu parakstītus dokumentus ar norādi “Sabiedrības ar ierobežotu atbildību “Komunālserviss TILDe” valdes locekļa amata kandidātu konkursam” var iesūtīt Tukuma novada pašvaldībai uz e-pastu pasts@tukums.lv.
Ar nominācijas komisijas sastāvu var iepazīties amata konkursa nolikumā “Par kandidātu atlasi uz Sabiedrības ar ierobežotu atbildību “Komunālserviss TILDe” valdes locekļa amatu” https://www.tukums.lv/lv/vakances.
Kandidātu iesūtītie dokumenti un personas dati, uz vakances laiku un noteiktu laiku pēc norādītā termiņa beigām, pārziņa leģitīmo interešu ietvaros tiks uzglabāti pārziņa lietvedībā. Iesniedzot savu pieteikumu, Jūs piekrītat savu personas datu apstrādei norādītās vakances kandidātu izvērtēšanas un atlases procesā un saziņai ar Jums. Nosūtītajos dokumentos lūgums neiekļaut sensitīvus (īpašās kategorijas) personas datus. Savu piekrišanu datu apstrādei norādītajiem mērķiem varat atsaukt jebkurā laikā, sazinoties ar pārzini. Pārzinis garantē nenodot kandidāta personas datus trešajām personām, bez kandidāta rakstveida saskaņojuma.
Personas datu apstrādes pārzinis ir Tukuma novada pašvaldība, kontaktinformācija: tālr. 63122707, Talsu iela 4, Tukums, LV-3101. Personas dati tiks glabāti seši mēneši no konkursa rezultātu paziņošanas brīža.